Støjsvagt kabinet efterlyses
Fra : f00ge

Dato : 23-09-02 11:28

Jeg søger et tower, som er støjsvagt. Behøver ikke at være musestille, men
alligevel til at holde ud.

NoiseControl er simpelthen for dyrt, synes jeg.
Kan I anbafale andet?

Takker,

Fra : -ZyklonB-

Dato : 23-09-02 11:57

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> alligevel til at holde ud.
>
> NoiseControl er simpelthen for dyrt, synes jeg.

Prøv http://www.studiodata.dk/product.asp?product=639&page=1 det koster en
del men er bare lyddød.
Jeg bruger det selv man kan kun lige høre hd'erne.

MVH

Brian Hansen

Fra : Psypher

Dato : 23-09-02 12:01

Det er jo også et NoiseControl.

Jeg har selv et NC det virker bare måske er det dyrt men det virker.

\\Psypher

Fra : Leony

Dato : 24-09-02 08:01

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Jeg søger et tower, som er støjsvagt. Behøver ikke at være musestille, men
> alligevel til at holde ud.
> Kan I anbafale andet?

Chieftec laver nogle gode solide kabinetter i tykt metal.
Du kan købe noisekiller/magicfleece måtter hvis du vil supplere yderligere.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/