lopper
Fra : heidi

Dato : 23-09-02 10:57

Min lille hund har fået lopper og jeg er lidt i tvivl om hvilken
behandling der er bedst. Hvad med omgivelserne? Max ( hunden ) er alle
steder - i sofa, på gulv, i sengen osv hvordan bekæmper jeg det bedst ?
tak
MVH Heidi

http://www.kandu.dk/

Fra : Lene Thorup

Dato : 23-09-02 11:05

Vi har haft stor glæde af Frontline, der bla. fåes som forstøver. Det
sprøjtes direkte på hunden, der holdes i ro til det er tørt. Det er meget
effektivt og kræver ikke talrige efterbehandlinger.
Hilsen
Lene

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-09-02 16:59

og omgivelserne sprayer du med methopren, som tager æg og larver.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats