Print af cd-labels
Fra : Rune Manscher

Dato : 23-09-02 10:45

Jeg har i Netto købt mig en stavl cd-labels (Media Line, fra Hama Danmark),
og har også fundet billeder af covers, som jeg gerne ville printe på min HP
940c. Til det formål har jeg hentet en .dot-fil på Hamas hjemmeside, der
angiveligt skulle kunne bruges til at 'ramme rigtigt' på en label.

Problemet er dog, at jeg har ret svært ved at få labelen til at passe i
rammerne, da jeg ikke kan overbevise Word om, at jeg selv vil bestemme hvor
på papiret billedet skal være. Er der en måde til det, eller er der et helt
andet program jeg burde bruge ?

På forhånd tak,

*Rune

Fra : Susanne Rasmussen

Dato : 23-09-02 10:54

On Mon, 23 Sep 2002 11:44:44 +0200, "Rune Manscher"
<manscher@hotmail.com> wrote:

> [...]
>på papiret billedet skal være. Er der en måde til det, eller er der et helt

Hej Rune.
Jeg bruger også labels fra Netto. Jeg bruger programmet Surething, som
understøtter ca. 25 produkter. Den som hedder MicroApplication 5023
passer til Netto-labels.

Der er en trial-version af programmet som kan downloades her:
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,15740,00.asp

Mvh. Susanne Rasmussen

Fra : Rune Manscher

Dato : 23-09-02 10:57

"Susanne Rasmussen" <syr@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Rune.
> Jeg bruger også labels fra Netto. Jeg bruger programmet Surething, som
> understøtter ca. 25 produkter. Den som hedder MicroApplication 5023
> passer til Netto-labels.

Altså de samme som jeg har købt ?

> Der er en trial-version af programmet som kan downloades her:
> http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,15740,00.asp

Tusind tak for det hurtige (og gode) svar - jeg vil straks kigge på det !!

*Rune

Fra : Susanne Rasmussen

Dato : 23-09-02 11:01

On Mon, 23 Sep 2002 11:56:38 +0200, "Rune Manscher"
<manscher@hotmail.com> wrote:

>Altså de samme som jeg har købt ?

Ja, og jeg har også prøvet at bruge den medfølgende skabelon i Word,
hvilket jeg fandt alt for vanskeligt.
Jeg havde nu også programmet i forvejen

Mvh. Susanne

Fra : Rune Manscher

Dato : 23-09-02 11:37

> Ja, og jeg har også prøvet at bruge den medfølgende skabelon i Word,
> hvilket jeg fandt alt for vanskeligt.
> Jeg havde nu også programmet i forvejen

Endnu engang tak - jeg har nu prøvet programmet, og det ser ud til at være
præcis det jeg manglede!

*Rune

Fra : Peter Holm

Dato : 23-09-02 11:45

> Jeg har i Netto købt mig en stavl cd-labels (Media Line, fra Hama
Danmark),

Hvad koster de der labels i Netto ?
Peter

Fra : Rune Manscher

Dato : 23-09-02 12:30

"Peter Holm" <petersigerhej@stofanet.dk> wrote in message
> Danmark),
>
> Hvad koster de der labels i Netto ?
> Peter

Jeg kan ikke huske det - det var en spotvare for et par uger siden, men det
var vel ca. 30,- kr. for 40 labels ?

*Rune