Drevitz
Fra : Bent Skaarup Pederse~

Dato : 23-09-02 07:31

En af mine forfædre giftede sig 1713 i Garnisons Sogn, København med
Anne Hansdatter DREVITZ - er der nogen, der arbejder med dette
slægtsnavn ?
mvh - Bent Skaarup Pedersen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 23-09-02 08:01

"Bent Skaarup Pedersen" <beskpe@hotmail.com> wrote in message
> En af mine forfædre giftede sig 1713 i Garnisons Sogn, København med
> Anne Hansdatter DREVITZ - er der nogen, der arbejder med dette
> slægtsnavn ?
> mvh - Bent Skaarup Pedersen

Du kan i hvert fald finde en hel del henvisninger
til den danske del af familien, hvis du kigger på:
www.familysearch.org/
Der er også oplysninger om familien fra Norge
og Sverige - kan også finde et navn på en
texansk dame, der åbenbart forsker i slægten.

Mvh. Bodil.

Fra : Bent Skaarup Pederse~

Dato : 23-09-02 14:20

Tak for din umage, jeg burde have skrevet, at jeg havde forsøgt de
"nemme" løsninger, men disse personer er jo alle "yngre", og dermed
efterslægt af eventuelle slægtninge - jeg ville hellere bagud i tid !
mvh Bent Skaarup Pedersen