Sorg og krise
Fra : Christoph List Peter~

Dato : 22-09-02 22:28

Hej
Jeg skal til at skrive en opgave omkring Sorg og Krise i psykologi (2 års
opgave). Er der nogen, der har nogle literaturtips omkring dette emne?

Med venlig hilsen
Christoph List Petersen

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 23-09-02 12:00

"Christoph List Petersen" <christoph@list-petersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg skal til at skrive en opgave omkring Sorg og Krise i psykologi (2 års
> opgave). Er der nogen, der har nogle literaturtips omkring dette emne?

"Den nødvendige smerte"
Om tab, sorg og adskillelsesangst af Marianne Davidsen-Nielsen og Nini Leick
ISBN 87-00-48686-8 hos Gyldendal

Har endnu kun nået at skimme den, men den virker god.
Er indkøbt til skolen p.g.a. sorgarbejde i forbindelsen med en elevs
manglende accept af et tab.

VH Birgitte