Socket A sokkel mangler den ene tap som ho~
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 22-09-02 21:39

Men den har stadig de 2 yderste låsetapper.
Hvilke køler bruge alle 3 låsetapper i hver side? Evt. bare de yderste to?
Findes der evt. en billig køler som skrues igennem de 4 huller omkring soklen?
mvh MIC

---

Fra : John

Dato : 22-09-02 22:33

Det problem har jeg engang løst med nogle smalle strips ..eller
"kabelbindere" som nogle ynder at kalde dem, brug de yderste tappe på soklen
og stram stipsen omkring køleprofilen ( grim løsning men det virker )

John

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 22-09-02 23:20

Michael_Sørensen skrev bl.a.:

> Men den har stadig de 2 yderste låsetapper.
> Hvilke køler bruge alle 3 låsetapper i hver side?

En Taisol CGK742092 bruger alle 3 og koster ikke en bondegård.

Her er lidt billeder, tests og tips:
http://mikhailtech.com/articles/heatsinks/cgk760092/printpics.shtml
http://www.overclockers.com/articles337/
http://www.overclockers.com/tips555/