BankInvest Eks..kupon
Fra : Jørgen Bak

Dato : 23-02-01 02:34

Er der noge i NG der ved noget om disse eks.kupon?

Hvis man har investeringsbeviser i de 2 foreninger, bliver et evt.
udbytte så automatisk omsat til disse eks.kupon beviser, eller skal
man gøre opmærksom på at man ønsker det, i stedet for nornamlt ubytte?

Mvh

Jørgen Bak

http://home3.inet.tele.dk/prunus/

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 23-02-01 20:55

Ifølge bagsiden på Ajour som er BankInvests medlemsblad forløber det
hele automatisk.

Citat: "...Investorerne i BankInvest der handler ex. kupon. vil
automatisk blive underrettet om både konvertering og udbyttebetaling
via Værdipapircentralen."

Mvh. Brian

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 23-02-01 20:57

..... jeg tror jeg misforstod dit spørgsmål!

Det jeg skrev i sidste indlæg gælder selvfølgelig kun hvis du køber
ex. kupon beviser inden udbytteudbetalingen. Dit udbytte bliver altså
ikke automatisk omsat til ex. kupon beviser. Af den simple grund at
ex. kupon ikke findes efter udbytteudbetalingen.

Mvh. Brian

Fra : Jørgen Bak

Dato : 23-02-01 21:30

On Fri, 23 Feb 2001 20:57:26 +0100, "Brian Bilenberg"
<brian@bilenberg.dk> wrote:

> [...]
>ikke automatisk omsat til ex. kupon beviser. Af den simple grund at
>ex. kupon ikke findes efter udbytteudbetalingen.

Tak for svaret.
Efter at jeg skrev beskeden har jeg selv modtaget Ajour, og er nået
frem til nogenlunde det samme som du skriver.