Start tast ???
Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 22-09-02 20:04

Hej gutter

Nu ved jeg ik lige om jeg er kommet i den rigtige NG men nu prøver jeg .

Min kammerat har sådan at når hans pc er slukket så kan han ved et tryk på
bogstavet Z tænde sin pc. Hvordan kan jeg lave det ved min egen ?

M.v.h

J.Jacobsen

Fra : FeZ

Dato : 22-09-02 21:19

"Jonas Jacobsen" <topholt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Min kammerat har sådan at når hans pc er slukket så kan han ved et tryk på
> bogstavet Z tænde sin pc. Hvordan kan jeg lave det ved min egen ?

Kig i BIOS efter noget i stil med "Wake on keyboard"
--
FeZ

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 23-09-02 13:26

> Min kammerat har sådan at når hans pc er slukket så kan han ved et tryk på
> bogstavet Z tænde sin pc. Hvordan kan jeg lave det ved min egen ?

Hvis dit bundkort understøtter det, kan du læse hvordan det gøres i
manualen.

mvh
Jeppe Seidelin Dam