Hvordan åbner jeg den??
Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 22-09-02 18:43

Hejsa.

Jeg har en IBM Aptiva, som jeg skal skifte harddisk i for en kammerat, men
nu til mit problem...

Jeg kan ikke åbne for kabinettet, da den ikke har nogle skruer eller andet
man skal aktiverer for at åbne den, er der nogle her, som ved hvordan man
får den åbnet.

Obs. det er en ældre sag på 120 mhz, hvis det kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Richardt

Richardm@worldonline.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-09-02 18:59

"(Mr.Nice)" <jbond@post4.tele.dk> wrote in message
> Jeg har en IBM Aptiva, som jeg skal skifte harddisk i for en kammerat, men

Tower eller desktop ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : SH

Dato : 22-09-02 19:56

Hvis det er et midi/minitower kabinet, med et håndtag forrest foroven,
sidder skruerne lige bag håndtaget forrest/øverst på kabinettet..

Fra : Ole Axelsen

Dato : 22-09-02 20:25

> [...]
> får den åbnet.
>
> Obs. det er en ældre sag på 120 mhz, hvis det kan hjælpe.

Hvis det er tower udgaven sidder der 2 skruer i toppen ved siden af
håndtaget. Er det desktop udgaven er der et par låsepaler i bunden under
fronten.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.