Fjernelse af kølepasta
Fra : spæf

Dato : 22-09-02 18:35

Jeg skal til at skifte cpu-køler, men hvordan fjerner man på bedste måde den
kølepasta som sidder tilbage på cpu'en ?
Ja, for jeg går da ud fra at der skal ny kølepasta på.

På forhånd tak

spæf

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-02 18:40

"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> wrote in message news:amkuti$qaj$1@sunsite.dk...
> Jeg skal til at skifte cpu-køler, men hvordan fjerner man på bedste måde
den
> kølepasta som sidder tilbage på cpu'en ?
> Ja, for jeg går da ud fra at der skal ny kølepasta på.

Jeg har gjort det flere gange, med alm. husholdnings sprit

Fra : Thomas

Dato : 23-09-02 14:13

> den
>
> Jeg har gjort det flere gange, med alm. husholdnings sprit

Hvis det er den der meget seje kølepasta som mange gange er påført. Specielt
fra AMD's boxxede kølere er det så godt som umuligt at få det af med spri.
Her er acetone din ven.
rens af bagefter med sprit.

Venligst Thomas