mangler bios til amitech model 419
Fra : Carsten J. Nielsen

Dato : 22-09-02 18:26

mangler bios til amitech model 419

--
mail to
c.j.nielsen@privat.dk

7700 thisted

Fra : Psypher

Dato : 22-09-02 18:49

Er det ikke vores lille snyder der husere endnu en gang.

\\Psypher

Fra : Devast8or

Dato : 22-09-02 18:53

Joda. Kig i dk.marked.privat.edb, der har han også postet en del på det
sidste.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter

Dato : 23-09-02 07:43

Skal nok bruge lidt flere oplysninger, da en amitech 419 findes i 3
versioner (a/b/c) Hvilken version er det du skal bruge en bios til?

Er det et F97(AMD) bundkort eller et 370SLM(Celeron) du har?

Skal det bare være en nyere BIOS eller skal det være en amitech bios?

/peter

Fra : Peter

Dato : 23-09-02 07:49

Har lige læst nogle af dine fine indlæg i dk.marked.privat.edb, tror ikke du
skal regne med min hjælp alligevel.

Jo, du kan sende 500 kr. til mig, så skal jeg nok hjælpe dig når jeg har
modtaget dem. Sikkert nogle jeg kan sende dem videre til, som du skylder
penge.

/peter