Ctrl + b - kan det gøres om
Fra : Martin Nørgaard

Dato : 22-09-02 15:14

Hej,

Jeg har en rigtig (!) dum vane. Kommer ofte til at trykke ctrl-b (Break
apart) i stedet for ctrl-v. Dette fjerner så i sagens natur al min
actionkode. OK! Meeen - dette kan ikke omgøres med undo. Åh gru og tænders
gnidsel. Har I en idé til hvordan man undgår det? Og lad nu være med at
foreslå at få mine skæve fingre rettet

Martin

Fra : itgrafen

Dato : 22-09-02 17:06

Hvis du opdager det med det samme, kan du bare klikke ctrl z

vh
dorthe

Fra : Bo Dudek

Dato : 22-09-02 23:11

[...]

ctrl+b = break apart
ctrl+g = group

that's it ;)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Martin Nørgaard

Dato : 23-09-02 16:43

Tak, men det bringer ikke lige action-koden på klippet tilbage. Skal vidst
bare få rettet de skæve fingre.

Martin

Fra : Peo

Dato : 30-09-02 21:12

Edit > Keyboard Shorcuts...

Så kan du flytte "Break apart" hvorhen du vil - og meget andet.

mvh.
Peo

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 23-09-02 19:34

Martin Nørgaard <martin@no-spammulticlever.com> wrote:

> [...]
> gnidsel. Har I en idé til hvordan man undgår det? Og lad nu være med at

Hej Martin.

Hvis Du kan undvære tastaturgenvejen til Break Apart kan Du jo bare
slette den (Edit > Keyboard Shortcuts...)!

--

venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : Martin Nørgaard

Dato : 25-09-02 11:51

Tak for det. Det var selvsagt løsningen. Føler mig nu oplyst og samtidigt
lidt dum