Jens fra Braunschweig
Fra : Inger Buchard

Dato : 22-09-02 13:17

Jeg har lagt et tydningsproblem i dk.binaer.historie - og glæder mig til at
få hjælp.

Inger Buchard

Fra : Jean Seeberg

Dato : 22-09-02 15:03

Hej Inger.

Jeg tror det ville være lidt nemmere hvis du satte biledet i på binare som
f.eks et JPG i en lidt bedre opløsning, så man havde mulighed for at
forstørre det og ikke som et doc. dokument.

Hilsen Jean

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:3d8db47e$0$66812$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Inger Buchard

Dato : 23-09-02 07:47

> [...]
> f.eks et JPG i en lidt bedre opløsning, så man havde mulighed for at
> forstørre det og ikke som et doc. dokument.

Jeg prøver, men min originalfil er ikke skarp.

mvh
Inger

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 22-09-02 15:50

On Sun, 22 Sep 2002 14:16:45 +0200, "Inger Buchard"
<ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> wrote:

>Jeg har lagt et tydningsproblem i dk.binaer.historie - og glæder mig til at
>få hjælp.

Jeg er helt enig i din tydning, både m.h.t. navn, fødested og erhverv.
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org