Trendware TW100-s4w1ca firmware
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-02 13:01

Hej,

Jeg har købt ovenstående router og koblet den til min boomtown 512/512 adsl.
Det fungerede perfekt lige indtil jeg opgraderede firmwaren til nyeste
version. Derefter er den begyndt at få forstoppelse hvis man belaster den
bare en lille smule.

Er der en eller anden der ligger inde med den "gamle" 6.0 firmware? Det er
den der er frigivet først i 2002. De linker nemlig kun til den nye (ændret
16-9-2002) på deres hjemmeside.

Mvh.

Rasmus Tønnesen

slam2(snabela)jubbe.com

Fra : Steen Gellett

Dato : 22-09-02 15:10

En klog mand sagde engang...........If it ain't broke, don't fix it !!

Undskyld, men jeg kunne ikke dy mig.......du skriver det kører perfekt, og alligevel
opgrader du....hvorfor ??

"Rasmus Tønnesen" skriver:

> [...]
> den der er frigivet først i 2002. De linker nemlig kun til den nye (ændret

Steen Gellett
Member of: DanishTeamRC5-64 Calculation - Team ID#:6635
Mailto:steen@gellett.net

Fra : Knud

Dato : 23-09-02 07:04

"Rasmus Tønnesen" wrote:

> [...]
> den der er frigivet først i 2002. De linker nemlig kun til den nye (ændret

Prøv dette link, "B" filen ser ud til at være fra 11 jan 2002

http://www.trendware.com/downloads/info/readme-TW100S4W1CA6.htm

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-02 10:26

Det er version C jeg skal bruge og det er desværre den opdaterede version de
har liggende.

Ellers mange tak.

Mvh.

Rasmus

Fra : ReLaXx

Dato : 25-09-02 13:29

hej.
er der nogle måde jeg kan kopier den fra min egen til dig så......
det er en c model jeg har.......

Mvh ReLaXx