Fiskeri i Grækenland ??
Fra : boykiller

Dato : 22-09-02 11:23

Hej NG.
Er der nogen der ved noget om hvad man evt. kan fange på Koz i Grækenland.
Jeg er meget interesseret i at høre om do. da jeg snart skal derned på
ferie.
Jeg er også interesseret i nogen links om fiskeri på Koz hvis i kender
nogen.

På forhånd tak
hilsen Bjarne.

Fra : Michael Tidemand

Dato : 22-09-02 22:00

Hej Bjarne

Jeg kommer lige fra Rhodos og der var ikke en eneste big game båd, HHHhhmmmm
og fra kysten/havnen/mole fanger de økse ligende fisk på ikke mere end 300 g
som også er meget billige i supermarket, 3 euro kg.

De har en surfkast ligende stang og en 10 kg spand med mosede brød tilsat
rejer det kommer de på en meget lille krog med et flod, ud i vandet med den,
og så hiver de med 6 g kræft overhoved på dem selv og turister, men der
sidder sgu en lille fisk på.

De fisker ikke mere end stangen er lang for fiskene går helt inde ved molen.

Mich

Fra : Henric

Dato : 23-09-02 01:09

Jag fångade ca fem olika arter av fisk på södra Kreta i somras. Dock bara
mindre fiskar. Mete med bröd och ganska små krokar. Vi såg stim av stora
silvriga fiskar (multe?) och vad som troligtvis var en muräna.
Det kan vara bra att kunna kasta ut en bit, trots att Grekerna själv mest
fiskar med långa metspö.
Gör bara inte om mitt misstag och lägg flugasken i handbagaget. Då får
flugorna stanna hemma hos säkerhetsvakterna.
/H

Fra : Jan Bachman

Dato : 23-09-02 06:16

>Gör bara inte om mitt misstag och lägg flugasken i handbagaget. Då får
>flugorna stanna hemma hos säkerhetsvakterna.

Hehe, jeg kan ellers lige se avisoverskriften for mig:
"Desperat lysfisker kaprer fly med tørflue!"

/Jan

Fra : Henric

Dato : 23-09-02 21:47

> Hehe, jeg kan ellers lige se avisoverskriften for mig:
> "Desperat lysfisker kaprer fly med tørflue!"

Ja, jag frågade om dom trodde jag skulle kapa planet med en E12:a.
/H