Råd om køb af bærbar?
Fra : kjeldn@ddf.dk

Dato : 22-09-02 09:42

Beslutninger beslutninger o).
I sidste uge havde Bilka tilbud på en Fujitsu/Siemens notebook. I kommende
uge drejer det sig om en "Noname".
(Jeg har faktisk købt Fujitsu'en, men får den først leveret i næste
måned).

Nu er jeg blevet i tvivl om, hvorvidt det nye "tilbud" er bedre? Jeg
hælder stadigvæk til den første.
"Noname"en har sikkert ikke mobile CPU
Alle "?" markeringer er ikke oplyste i annoncen
Bedre software til Fujitsu'en.

Jeg har her listet forskellene. (Ses bedst med mono font).

Kommentarer modtages med tak .

Fujitsu/Siemens "Noname"
--------------- -------------

Model: Amilo M6800 ?
CPU: Mobile Intel Celeron Pentium 4
1,5 Ghz 2,2 Ghz
RAM: 256 MB 256 MB DDR
Grafik: 32 MB 2D/3D shared 64 MB SIS 650 Shared
med TV-out med TV-out
Memory Card slot:
MMC, SD, SM, MS ?
Firewire:
IEEE 1394 ?
USB: 2 porte ?
Infrarød:
IrDA 1.1 ?
Ekstra software:
[1] Staroffice 5.2
Pris: 13000 14000

[1]
Word 2002, Works 6.0, Encarta 2002 UK,
Picture It 2002 UK, Autoroute 2002 UK.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : -=Gizmo=-

Dato : 22-09-02 11:09

Det kan jeg nemt svarer på.

HP eller Dell

Fra : Blaster

Dato : 22-09-02 11:28

<kjeldn@ddf.dk> wrote in message
> [...]
> hælder stadigvæk til den første.
> "Noname"en har sikkert ikke mobile CPU
> Alle "?" markeringer er ikke oplyste i annoncen

Af de to mener jeg bestemt du har købt den rigtige...