Problem med drevbetegnelser - hjælp søges.~
Fra : TexasFlood

Dato : 21-09-02 21:36

Jeg har lige installeret en spritny 120 Gb HDD.
Jeg har så med Partition Magic oprettet en ekstra partition udover
bootpartitionen C.
Jeg har to CD drev - D og E.
Den partition jeg oprettede til sidt ligger også til sidst blandt alle mine
drev - dvs som F drev.

Hvordan får jeg lavet det sådan at den partition ud oer bootdrevet kommer
til at hedde D, således at bootdrev C kommer først, dernæst D drevet og til
sidst de to CD drev ?

MVH

CJ :0)

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 22-09-02 00:12

> Hvordan får jeg lavet det sådan at den partition ud oer bootdrevet kommer
> til at hedde D, således at bootdrev C kommer først, dernæst D drevet og
til
> sidst de to CD drev ?

Hvilket OS ?
--
Andreas Jeppesen

Fra : TexasFlood

Dato : 22-09-02 20:02

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket OS ?

Windows XP Home.

CJ :0)

Fra : TexasFlood

Dato : 23-09-02 21:30

Er klaret - tak for svarene.

CJ :0)

Fra : Pita

Dato : 21-09-02 23:00

"TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvordan får jeg lavet det sådan at den partition ud oer bootdrevet kommer
> til at hedde D, således at bootdrev C kommer først, dernæst D drevet og
til
> sidst de to CD drev ?

Det kan nemt lade sig gøre med 2000 og xp, i Disk administationen (Højreklik
på Denne computer --> vælg adminstrer og Disk administration(mener jeg den
hedder på dansk)) Der kan du så nemt vælge hvilke bogstaver hvilke drev skal
have.

--
Pita