php bøger
Fra : Jonas Levring

Dato : 22-02-01 22:56

hejsa

er der nogen der er interesseret i at sælge nogle php bøger..

send venligst en mail :))

mvh.
Jonas Levring

Fra : Allan Andersen

Dato : 23-02-01 11:24

Hej Jonas

> er der nogen der er interesseret i at sælge nogle php bøger..

Hvorfor købe bøger? Der findes rigtig mange steder på Internettet, hvor du
kan få noget at vide om PHP. Prøv f.eks PHP egen hjemme side www.php.net.
Her er Quick Reference mm. Der er også meget fin manual på
http://www.php.net/manual/en/

Jeg håber at det hjælpe dig på vej.

Med venlig hilsen

Allan Andersen

Fra : Dennis Helligsø

Dato : 23-02-01 13:36

> [...]
> kan få noget at vide om PHP. Prøv f.eks PHP egen hjemme side www.php.net.
> Her er Quick Reference mm. Der er også meget fin manual på

Nogen foretrækker bøger fremfor en WEB side (mig selv inkluderet, hvis det
er en god bog)

--
Mvh.
Dennis

Fra : John Mørck Hansen

Dato : 23-02-01 20:16

"Allan Andersen" <aa@midas.com> skrev

> [...]
> kan få noget at vide om PHP. Prøv f.eks PHP egen hjemme side www.php.net.
> Her er Quick Reference mm. Der er også meget fin manual på

Fordi bøger generelt er bedre struktureret end de fleste websider og så gå
de som regel også mere i dybden med tingende. De fleste websider beskriver
kun grundlæggende hvordan man kommer i gang med et specifikt problem eller
emne, og så er bøger også bedre for øjnene at læse (også med meget gode
skærme).

(John =