Wireless PC-Card til bærbar pc ??
Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-09-02 16:29

http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=3999 kan man læse om at man
kan tilslutte sin pc via et trådløst netværk på visse cafeer i København.

"For at kunne få fuldt udbytte af af infrastrukturen anbefales et Wireless PC-
Card til bærbar pc ..", skrives der i artiklen.

Er der nogen der véd hvad et sådant koster, og om det er nok at anskaffe et
sådant "Wireless PC-Card" som supplement til den bærbare pc for at kunne
anvende systemet, eller om man også skal til at investere i noget helvedes dyrt
software?

"Wireless PC-Card" fås de både som indstikskort til den bærbare og til USB-
tilslutning?

Er der nogen der har nogle link til nogle "Wireless PC-Card"?

Claus
---
Dette indlæg er sendt til både news:dk.edb.netvaerk og news:dk.edb.hardware

Fra : Henning

Dato : 21-09-02 17:58

> [...]
>anvende systemet, eller om man også skal til at investere i noget helvedes dyrt

Koster 600,- incl. moms i Metro denne uge.
Det er nok med hardwaren.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Husum

Dato : 21-09-02 18:15

Kig evt. på www.microlan.dk eller www.proconsult.dk

/Husum

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-09-02 21:06

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Koster 600,- incl. moms i Metro denne uge.
> Det er nok med hardwaren.

Metro, dér kan "almindelige" mennesker vist ikke handle. Jeg ser at man skal have
CVR-nummer, være kunstner eller noget andet "ved musikken" for at kunne handle
dér.

Claus

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 21-09-02 22:42

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
skal have
> CVR-nummer, være kunstner eller noget andet "ved musikken" for at kunne

http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-w/netwad1/

Her kan både originaler og helt ordinære mennesker handle...

P.S.: Jeg arbejder i ovenstående firma.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg