Langærmede bodystockings strl. 86+ ?????
Fra : Joachim Baltzer

Dato : 22-02-01 22:27

Hejsa,

Er der nogen her der kan henvise til en forretning som sælger subj.?

/Joachim

Fra : Peter N. Andersen

Dato : 23-02-01 16:13

Prøv i Møllers Børmetøj på Købmagergade (København)

Peter

Fra : Nielsen

Dato : 23-02-01 16:33

Hej
prøv Føtex .. de har haft det tidligere..

hilsen Dorthe

Fra : R. Ilsøe

Dato : 25-02-01 12:03

> Hej
> prøv Føtex .. de har haft det tidligere..

Jeps. Dem fra Føtex (Mads og Matte) har vi også været meget meget glade for.
De er tilpads tykke (tynde) og se findes i nogen rigtig dejlige farver.

R. Ilsøe

Fra : Eva & Peder

Dato : 24-02-01 20:18

H & M har de bedste til 50,- i følge egen erfaring og en undersøgelse foretaget i "Forældre & Børn" nr 03/01.

Joachim Baltzer <baltzer@post10.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:97407e$ngs$1@news.inet.tele.dk...

Fra : R. Ilsøe

Dato : 25-02-01 12:07

>H & M har de bedste til 50,- i følge egen erfaring og en undersøgelse
foretaget i "Forældre & Børn" nr 03/01.

Meget "sjovt" faktisk. For nogen år siden blev H&M's tøj kritiseret meget i
et forbrugerprogram. Kvaliteten var simpelthen for dårlig i forhold til
prisen. Jeg fatter det bare ikke. Vi har altid været meget glade for H%M-tøj
og det har uden problemer holdt til to (noget af det 3 og 4) børn og det er
stadig som nyt! H&M's bodystockings holder også bedere end Føtex's, men jeg
er nu mere til Føtex's når det gælder Body's, da de er lidt tyndere og mere
flexible. Dog har de ikke holdt til mere end 1, få af dem 2 børn. Jeg vil
absolut ikke putte nr. 3 i nogen af dem.

R. Ilsøe

Fra : Inger Borup

Dato : 25-02-01 17:44

Hej

Du kan også prøve Kære Børn. Der har jeg lige købt langærmede i str. 98
i en udmærket kvalitet til en rimelig pris (5 stk. 100,- kr.)

Inger