Restaurant i Kbh hvor............
Fra : mig

Dato : 21-09-02 15:33

Findes der nogle gode bud på restauranter i Kbh hvor man kan holde
børnefødselsdag, udover Mc'Donalds?

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 21-09-02 15:50

"mig" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle gode bud på restauranter i Kbh hvor man kan holde
> børnefødselsdag, udover Mc'Donalds?
>
> Hej
Deciderede restauranter ved jeg ikke, men mon zoologisk museum kan bruges?
MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 21-09-02 16:36

Hej

On Sat, 21 Sep 2002 16:49:50 +0200, "Vagn Torup & Rikke Bachmann"
<vagntorup@get2net.dk> wrote:

>"mig" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Alt efter hvor store de er så er der, div bowlingcentre, Vestbadet og
Burger King.

MVH

Winnie
Med venlig hilsen

Winnie Henriksen

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 21-09-02 17:19

"mig" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle gode bud på restauranter i Kbh hvor man kan holde
> børnefødselsdag, udover Mc'Donalds?
>
> Glemte lige, at man (så vidt jeg husker) også kan holde fødselsdag i
Eksperimentariet og i DGIbyen (altså svømmehallen)
MVH Rikke

Fra : mig

Dato : 21-09-02 17:46

"Vagn Torup & Rikke Bachmann" <vagntorup@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "mig" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Eksperimentariet og i DGIbyen (altså svømmehallen)
> [...]

Tak for allerede mange svar, bliver glad for flere. Har været på bl.a Burger
King's hjemmeside og Eksperimentariet's hjemmeside og det ser ikke ud til
der holdes noget der. Sådan noget som svømme- og bowlinghaller, dur ikke da
børnene er for små til de sysler (ml. 5 og 9 år), mon der findes andre
muligheder, evt. specielle restauranter som gerne sætter sådan et
børnefødselsdagsarrangement på benene?

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 21-09-02 18:07

> [...]
> børnene er for små til de sysler (ml. 5 og 9 år), mon der findes andre
> muligheder, evt. specielle restauranter som gerne sætter sådan et

De kan da sagtens klare DGI byens svømmehal, der er jo kæmpebassin med 30 cm
lavt vand der er 34 grader varmt. Der er div. springvand og legetøj.
Du kan da prøve at spørge Jensens Bøfhus, men personligt ville jeg
foretrække ex. en svømmehal, da der er mere gang i den. På en restaurant
ville mine kede sig ihjel, men børn er selvfølgelig forskellige.
MVH Rikke

Fra : Tine Andersen

Dato : 21-09-02 18:27

> [...]
> børnene er for små til de sysler (ml. 5 og 9 år), mon der findes andre
> muligheder, evt. specielle restauranter som gerne sætter sådan et
De kan godt bowle i den alder - find et sted med børnebaner (der er bander
på banerne)

Tine

Fra : Christina Stenbjerg ~

Dato : 21-09-02 20:31

Zoo afholder børnefødselsdage, for x-antal kr. kan man købe et arrangement
med, maling i hovedet, skattejagt, kage, frugt, saft, boller, gave osv.
jeg mener at de for aldergruppen 4-7 år kalder det for "de vilde kaniner".

Vi har været til et sdant arrangement og det var alletiders, jeg gør det
selv næste år, fremfor alle de "almindelige steder"

Christina