Blæser på grafikkort?
Fra : The Avenger

Dato : 21-09-02 15:32

Hej

Bør et Geforce 2 mx400 grafikkort have en blæser?
Den færdigsamlede computer jeg har købt har ingen blæser på kortet...

Mange Tak
Mikkel M. Henriksen

Fra : Madsen

Dato : 21-09-02 15:46

The Avenger skrev:

> Bør et Geforce 2 mx400 grafikkort have en blæser?

Du har sikkert større chance for den rette hjælp i den gruppe som
omhandler grafikkort. <news:dk.edb.hardware.grafikkort> hedder den.

Madsen.

Fra : Kristian Espensen

Dato : 21-09-02 16:02

"The Avenger" <Maier@Teliamail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Bør et Geforce 2 mx400 grafikkort have en blæser?
> Den færdigsamlede computer jeg har købt har ingen blæser på kortet...

Det skal du da kun være glad for! Ingen blæser = ingen larm. Kortet klarer
sig fint med heatsink alene.

--
Med venlig hilsen Kristian