Marked for køb
Fra : Iben Holst

Dato : 21-09-02 14:39

Hej ...

Jeg kunne vældig godt tænke mig, at få fingrene i en "ny" klapvogn til mit
næste barn og derfor vil jeg gerne vide om der findes et køb/salg marked her
på nettet hvor sådan noget udstyr forefindes ??

Iben

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 21-09-02 14:55

Hej Iben
Som skrevet i tråden om Emmaljunga lige nedeunder dit indlæg, kan du tjekke
www.dba.dk
MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Fra : Betina

Dato : 21-09-02 19:07

In article <3d8c76fe$0$62669$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, ria@os.dk
says...
> [...]
> næste barn og derfor vil jeg gerne vide om der findes et køb/salg marked her
> på nettet hvor sådan noget udstyr forefindes ??

Du kunne jo besøge <news:dk.marked.privat.boerneudstyr> og se om der var
noget.
Betin@

Fra : Sander

Dato : 21-09-02 21:36

Du kan også prøve: www.annoncemarkedet.dk

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Iben Holst

Dato : 22-09-02 12:52

.... for svarene - der er da lidt forskelligt at prøve af !

Iben