linux og ibm 2178-840
Fra : lex

Dato : 21-09-02 14:54

Hejsa
jeg sidder her og skal installere suse linux på en ibm 2178-840 men om
den vil ak nej så ville jeg prøve med win200 og xp det var det samme den
vil bare ikke men derimod tager jeg ide hd. fra og bruger scsi går det
fint ? nogen der ved hvorfor.
ps. jeg har prøvet med både ibm, fujitsu og flere (ide) hd'er men det er
det samme.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 23-09-02 07:44

lex wrote:
> [...]
> fint ? nogen der ved hvorfor.
> ps. jeg har prøvet med både ibm, fujitsu og flere (ide) hd'er men det er

Er det en automatisk gateway fra

http://www.kandu.dk/dk/spg/6607

til News?

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08