Får flere og flere fejl ved tegn 1
Fra : Cocooo

Dato : 21-09-02 14:18

Får flere og flere fejl når jeg browser, af typen:

Der opstod en fejl under kørslen - vil du søge efter fejlen
linie: et fejl: tegnet er ugyldigt.

Ved nogen hvad dette skyldes og hvint det afhjælpes?

Co

Fra : Cocooo

Dato : 21-09-02 14:19

Nu kommer osse fejl: et objekt var ventet.....
Hmmmm - underligt.

Co

Fra : Madsen

Dato : 21-09-02 14:34

Cocooo skrev:

> Der opstod en fejl under kørslen - vil du søge efter fejlen
> linie: et fejl: tegnet er ugyldigt.

Prøv at gå op i Tools > Internet Options > Advanced i IE og placer
så et flueben ved 'Disable script debugging'.

Madsen.

Fra : Cocooo

Dato : 21-09-02 21:37

Thx - det hjalp, men hvorfor muligheden???

Co

Fra : Madsen

Dato : 21-09-02 21:48

Cocooo skrev:

> Thx - det hjalp, men hvorfor muligheden???

Det er sikkert en hjælp til fejlfinding på siden, hvis man sidder med
det ansvar.

Det undrer mig hvorfor så mange har problemer med det punkt. De sidste
mange IE-versioner som jeg har haft installeret, har automatisk haft et
flueben i 'Disable script debugging', men noget tyder efterhånden på at
det ikke er standardindstillingen, eller hvad?.

PS. Det ville være rart hvis du klippede det væk du ikke svarer på og
svarer under det citerede, som beskrevet på følgende side. Det vil gøre
dine indlæg en del mere overskuelige. Læs mere på følgende side:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 22-09-02 14:10

> [...]
på at
> det ikke er standardindstillingen, eller hvad?.

Jeg tror det stadig er standardindstillingen - men jeg har samme
oplevelser med flere hvor scriptfejlfindingen er aktiveret. Også hos
nogle der med sikkerhed har været deaktiveret, og hvor brugeren ikke
ved noget om avancerede indstillinger. Der må være en anden grund
til at det ændres. Måske en windows opdatering eller anden form for
virus ;)

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 22-09-02 15:22

Johnny Nielsen wrote:
> [...]
> ved noget om avancerede indstillinger. Der må være en anden grund
> til at det ændres. Måske en windows opdatering eller anden form for

Hos mig må jeg huske at sætte fluebenet efter *hver* nystart/genstart af
computeren, men ikke efter stand by eller dvale
Bruger win xp pro dk corp.

Bjarne
(fjern no spam i e-mailadresse)

Fra : Madsen

Dato : 22-09-02 15:32

Johnny Nielsen skrev:

> Der må være en anden grund til at det ændres. Måske en windows
> opdatering eller anden form for virus ;)

For ca. 14 dage siden geninstallerede jeg WinXP og smed SP1 ind lige
efter installationen og her var der et flueben i 'Disable script
debugging'. Det har jeg med garanti ikke selv sat. Det samme gør sig
gældende på min Win2000-installation og så vidt jeg husker, så var
script-debugging også slået fra på IE 5.01, 5.5, 5.5 SP1 og SP2 på
min tidligere Win98SE-installation, så det er underligt hvad der
fjerner det flueben igen på visse installationer. Måske et eller
andet tredjepartsprogram eller browserplugin.

Madsen.