Boost med NetExpres?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-09-02 12:39

Er det muligt at booste sin Netexpres-forbindelse for en enkelt dag
eller to? Jeg ved det er hos andre udbydere, og vi havde en snak i
news:tele.internet.adsl om det for nylig. Det blev mig dog aldrig
klart om det var muligt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-09-02 12:41

> [...]
> eller to? Jeg ved det er hos andre udbydere, og vi havde en snak i
> news:tele.internet.adsl om det for nylig. Det blev mig dog aldrig

Nej, det kan man ikke...

Men du kan da opgradere din forbindelse, med det samme, hvis du kommer til
at tale med den rigtige person. Man skal så betale et gebyr, for at
nedgradere igen..

Et specifikt boost produkt findes ikke hos TDC

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-09-02 13:47

Bjarke Hansen skrev:

>Men du kan da opgradere din forbindelse, med det samme, hvis du kommer til
>at tale med den rigtige person. Man skal så betale et gebyr, for at
>nedgradere igen..

Ja, præcis - og det er lidt surt, når man kun skal bruge den store
forbindelse i en enkelt dag.

>Et specifikt boost produkt findes ikke hos TDC

Surt...

Fra : Per Brodersen

Dato : 27-09-02 13:45

Måske skulle du overveje at skifte dit Netexpress ud med Cybercity
ADSL, hvis du altså har tænk dig måske med mellemrum at booste din
forbindelse, det kunne være en mulighed, hvis ikke ja så er der kun 2
muligheder , enter at acceptere nuværende hastighed eller opgradere

Hilsen

Per