computer hænger
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-02 11:57

Hejsa

Jeg har nogle problemer med min computer. Den hænder ofte at den enten
"hænger" eller resetter. Det sker oftets i spil, men også i andre
programmer. Da det for det meste sker i spil, har jeg prøvet at skifte
mit gamle rage 128 grafikkort ud med et nyt GeForce4 mx440, og det har
bevirket at der går ca. 2-3 gange så lang tid inden computeren altså
igen hænger eller resetter?!? Er der nogen der har en ide om hvad det
kan skyldes?

Computeren er en celeron 300@450 mhz på et abit bh-6 bundkort med 192
RAM

Fra : danni plougmann

Dato : 21-09-02 11:55

hvor kraftig er din PSU geforce kortene er kendt for at være ret watt
krævene
prøv at clocke den processor ned, din celeron 300a cpu er måske ved at være
slidt ned med det hårde pres på 450 mhz.
hvad med køleren på cpuen køre den stadig optimalt.