Defekt Bundkort
Fra : Polle_pottemager

Dato : 21-09-02 11:45

Jeg har to gange fået et defekt ecs bundkort. Jeg tror i hvertfald at den er
defekt og forhanleren havde også det samme problem som jeg, da de testede
den. Nemlig at der ikke kommer noget billede på skærmen. hvis man nøjes med
at sætte grafikkort i bundkort og altså undlader ram, processor, bør der så
alligevel ikke komme billede på skærmen. Bios er vel det første den finder

--
Greetings

Polle_pottemager

Fra : Pita

Dato : 21-09-02 11:47

"Polle_pottemager" <polle_pottemager@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> alligevel ikke komme billede på skærmen. Bios er vel det første den finder

Nej, bundkortet bør bare bippe.

--
Pita

Fra : Polle_pottemager

Dato : 21-09-02 11:54

Er der nogen, som har oplevet noget lignende??
Hvis man har beskadiget cpuen, skal den da stadig starte, men mælde fejl
eller hvad?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-09-02 12:15

On Sat, 21 Sep 2002 12:53:46 +0200,
Polle_pottemager <polle_pottemager@hotmail.com> wrote:
> Er der nogen, som har oplevet noget lignende??
> Hvis man har beskadiget cpuen, skal den da stadig starte, men mælde fejl
> eller hvad?

Nej, det skal den ikke. Din bil starter heller ikke uden motor.

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 21-09-02 12:00

Polle_pottemager <polle_pottemager@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d8c4dbb$0$66855$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

> Polle_pottemager
>
> Hvis du ikke som minimum har processor i vil der ikke ske nogen ting. Prøv
at sætte processor samt en stang ram i og så prøv at resette bios med
biosjumperen. Så skulle skidtet meget gerne starte op.

Mvh. Finn