Homebanking vs. browser liste
Fra : Mogens Isager

Dato : 21-09-02 10:51

Hej,

Er der nogen der kender til et site med en liste over hvilke bankers
homebanking virker med hvilke browsere. Evt. med tips til hvordan man
får det til at virke med en given browser?

--
Mogens Isager

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-09-02 19:39

Mogens Isager wrote:

> [...]
> homebanking virker med hvilke browsere. Evt. med tips til hvordan man
> får det til at virke med en given browser?

Jeg ved af egen erfaring:
Homebank fra min Sparekasse (Som jeg mener er samme software som fra
øvrige små Sparekasser i DK - evt. forskellige versioner) kan køre med
Netscape 4.7.
Men ikke 6.2.
Har de fortalt. (Hotline)

Dog fandt jeg ud af at der hos begge manglede en del af valgmulighederne
øverst i skærmen.
Dvs. jeg er nu skiftet til nødløsningen: IE 5.0.

Jeg bruger nødigt IE. Men efter en masse problemer med Homebank siden
foråret, (da de opdaterede et eller andet som de ikke vil fortælle om) og
deres elendig Hotline, er jeg endt med at bruge det "alle" andre bruger,
nemlig Microsoft.

Dvs. hvis du vil bruge andre Mogens, skal du vist først starte et oprør
mod Bill Gates.
"Alle" optimerer deres hjemmesider, Homebank osv. til Microsoft.

På den ene side er det smart med en standard.
På den anden side bryder jeg mig ikke om monopol.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-09-02 21:08

Jørgen Rasmussen skrev:

>På den ene side er det smart med en standard.
>På den anden side bryder jeg mig ikke om monopol.

Jyske Bank kører et system der virker i Opera (v.6 i hvert fald).
At noget virker i Opera, plejer at være tegn på at det er lavet
'rent'.

Jeg er netop ved at skifte til Jyske Bank af præcis den årsag.
Jeg har ellers på alle andre punkter været tilfreds med
Arbejdernes Landsbank.

--
Bertel