Statistik 1 gang mdr. pr e-mail.
Fra : Monie Jacobsen

Dato : 21-09-02 07:24

Hej
Du skulle vel ikke kende noget til statistik-programmer,
til brug på, ens egne egne, hjemmeside.
Skal f.eks kunne, 1 gang mdr., sende e-mail statistikrapport.
Findes et sådan program der kan lægges ud i roden på hjemmesiden?

Mvh
Monie

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-09-02 07:51

Monie Jacobsen wrote in news:3d8c1074$0$66759
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> Skal f.eks kunne, 1 gang mdr., sende e-mail statistikrapport.
> Findes et sådan program der kan lægges ud i roden på hjemmesiden?

Hvis du kan få din udbyder til at give dig adgang til logfilerne over din
hjemmeside, så kan du selv lave statistikrapporterne en gang om måneden.
Der findes et væld af værktøjer til det, herunder Webalizer [1].

[1] http://www.mrunix.net/webalizer/

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk