Apache Digest
Fra : Johnni N. Jørgensen

Dato : 21-09-02 00:52

Har oxo postet denne i dk.edb.sysadmin
But here goes... Jeg har installeret Apache på min server og bruger Digest
som auth. Men jeg har det problem, at når jeg logger ind på serveren,
spørger den godt nok efter brugernavn og pass, men når jeg logger på er det
lige meget om jeg skriver den rigtige adgangskode eller ej... Jeg får
følgende fejl lige gyldigt hvad jeg prøver at skrive:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was
unable to complete your request.
Please contact the server administrator, johnni@nordata.dk and inform
them of the time the error occurred, and anything you might have done that
may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error
log.
Apache/1.3.26 Server at gammelnok Port 80
Og her er min httpd.conf (ps. jeg har både Load- og AddModule
mod_auth_digest)
<Directory "C:/Apache/htdocs/_loggedin">
Options Indexes FollowSymLinks MultiViews
AllowOverride None
AuthType Digest
AuthName "Unitruck Intranet"
AuthUserFile "C:/Apache/__passes/access.usr"
# AuthGroupFile "C:/Apache/__passes/access.grp"
Satisfy any
Order allow,deny
Deny from all
Require user jnj
</Directory>

Håber der er nogle der kan hjælpe... Takker

Johnni N. Jørgensen
Mysundevej 6, lejl. 170
9900 Frederikshavn

Telefon: 28 26 21 41
____
"Der findes kun 10 slags mennesker i verden...
....Dem som forstår binær og dem som ikke gør..."

Fra : Kim Hansen

Dato : 21-09-02 06:25

"Johnni N. Jørgensen" <johnni@nordata.dk> writes:

> Har oxo postet denne i dk.edb.sysadmin

Fandt man nogensinde ud af hvor Apache spørgsmål hører til henne i
dk.-hierakiet?

Hvad står der i din error-log?

--
Kim Hansen | |\ _,,,---,,_ | Det er ikke
Dalslandsgade 8, A708 | /,`.-'`' -. ;-;;,_ | Jeopardy.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-09-02 22:29

Kim Hansen <k-tahf.qvxh@oek.dk> wrote in

> Fandt man nogensinde ud af hvor Apache spørgsmål hører til henne i
> dk.-hierakiet?

Vist nok ikke helt, eller dvs. man kom vist frem til at det krævede
en større omlægning... Så indtil videre må de høre hjemme i deres
respektive OS grupper...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.hs235.dk/