Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Arbejde i Norge, SKAT?
Fra : Michael

Dato : 20-09-02 21:00

Jeg skal til Norge og arbejde i gennem et dansk firma og får løn i Norge.
Har fået en blanket om fritagelse af dansk skat, men har fået at vide jeg
skal betale noget skat herhjemme, vist nok til kommunen eller sådan noget.
Nu vil jeg så godt vide hvor meget skat, jeg skal betale i Norge og så hvor
meget jeg skal betale herhjemme i Danmark?
Håber i kan hjælpe, tak!
Michael

Fra : gebbe

Dato : 22-09-02 23:56

"Michael" <mhansen@jyde.dk> wrote in message news:<p9Li9.10869$Qk5.547568@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> Nu vil jeg så godt vide hvor meget skat, jeg skal betale i Norge og så hvor
> meget jeg skal betale herhjemme i Danmark?

Spørg din kommunes skatteafd. de er eksperter og giver korrekt svar !

Fra : twitt

Dato : 23-09-02 07:11

Hej

Se evt. denne pjece om "skat ved arbejde i udlandet":
http://www.erhverv.toldskat.dk/display.asp?mode=2&o_id=87625&ov_id=20011
8

mvh
Torben