Teledanmark newsserver
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-09-02 20:43

Hej.

På arbejdet har jeg ingen problemer med at se TDC interne gruppe,
tele.internet.news-service.

Men herhjemme kan jeg ikke se den og jeg har ellers Pro@ccess. Er der
nogen der ved hvordan jeg får denne gruppe frem?

Eller er der nogen her der ved hvad der sker i øjeblikket. 90% af alle
posts er "not available". Og det har jeg ikke normalt problemer med.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : rea721

Dato : 20-09-02 20:45

Brian B. Christensen wrote:

> Eller er der nogen her der ved hvad der sker i øjeblikket. 90% af alle
> posts er "not available". Og det har jeg ikke normalt problemer med.

Ja jeg opdagede det desværer forsent selv
Fra driftinfo

*************
News server ude af drift

News server ude af drift
På grund af hardwarefejl på lagringsmediet kan der i øjeblikket opleves
problemer med at
tilgå artikler på vores news servere.

Det drejer sig om:
news.tele.dk
news.inet.tele.dk
samt dtext.news.tele.dk

Der arbejdes på en løsning, men der er pt. ingen tidshorisont.
Vi beklager eventuelle gener dette måtte forårsage.

Venlig hilsen
TDC Internet Kundeservice
/TOKO /JOHI