Netexpres Installation ?
Fra : Lars Beck

Dato : 20-09-02 20:29

Jeg skal ud og hjælpe en ven med subj. Er der noget der skal installeres ud
over netkort. TDC har sat modem og skillefilter op. Jeg tænker på om der er
forskel på Netexpres og Teledanmark|Bredbånd. Der er vel ikke nogle
programmer der skal bruges (opkaldsforbindelse eller lign.) Er der nogle
IP´er eller DNS´er der skal anvendes ?

Håber på der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig.
Lars

Fra : Cubus

Dato : 20-09-02 21:00

> [...]
> forskel på Netexpres og Teledanmark|Bredbånd. Der er vel ikke nogle
> programmer der skal bruges (opkaldsforbindelse eller lign.) Er der nogle

Jo, der er netop et opkaldsprogram på den medfølgende cd-rom som skal
anvendes, medmindre der anvendes en router.

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 20-09-02 23:06

"Cubus" <cubus@sol.dk> skrev

> Jo, der er netop et opkaldsprogram på den medfølgende cd-rom som skal
> anvendes, medmindre der anvendes en router.

Du kan jo også læse det ret så udførlige brugervejledning der følger med,
men det er nærmest bare at sætte tingene sammen og åbne for forbindelsen, så
ruller det.

--
Søren Blom
soren@blom.dk