farvel (for nu)
Fra : Niels J Larsen

Dato : 20-09-02 15:24

Da jeg søger grønnere græsgange, eller i det mindste et bedre klima, vil
jeg sige et foreløbigt tak. Måske kan jeg få tid til at kigge ind på
nyhedsgrupperne efter at jeg er flyttet.

Nå, ja, hvortil? En lille ø i Caribien med navnet Dominica. Så nu skal jeg
til at kigge på en helt anden natur!

Niels Jørgen

spamTRAP in operation - please remove when answering

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 23-09-02 11:02

Hej Niels J Larsen ,
rigtig god fornøjelse
det lyder meget spændende
- det med ... et meget mere behageligt klima
end det vi " tilbageblevne " nu går i møde ...( suk )
lyder jo også godt
og tak for mange gode svar i gruppen .

Hilsen
Ingrid Sørensen