Hvem er importør af Maxtor i DK
Fra : Anders Hertz

Dato : 20-09-02 14:10

Hejsa

Hvem er officiel importør af Maxtor i DK ?

Har en disk der er i stykker og firmaet den er købt ved eksisterer
ikke længere. Der er dog stadig garanti på den fra Maxtors side (det
er der checket for).

Er der en direkte importør man kan henvende sig hos eller skal jeg
sende den direkte til Maxtor i Irland, med alt det bøvl det nu kan
medføre ?

/AH

Fra : Devast8or

Dato : 20-09-02 14:46

Hvis jeg var dig ville jeg oprette en RMA direkte hos Maxtor og så sende den
over til dem, det vil nok gå hurtigst. Husk på at hvis du finder importøren
og giver ham disken, så sender han den jo også bare videre til Maxtor.
Derved vil du få den ekstra ventetid. Til gengæld koster det nok lidt mere
at sende disken til Irland.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Esben

Dato : 20-09-02 15:39

"Anders Hertz" <a_hertz.ReMoVe@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en direkte importør man kan henvende sig hos eller skal jeg
> sende den direkte til Maxtor i Irland, med alt det bøvl det nu kan

Opret en RMA på Maxtors hjemmeside, og send disken til dem i Irland. Det
koster omkring 100kr med Post Danmark.

--
Esben

Fra : KvikZilVeR

Dato : 20-09-02 15:46

> Hvem er officiel importør af Maxtor i DK ?

jeg har selv haft 6(!) maxtor diske der har været defekte.
SDG Microscan? eller sådan noget er importør.
men det er klart lettere for dig at sende til Irland.

Fra : Esben

Dato : 20-09-02 15:53

"KvikZilVeR" <quicksilver@goatrance.com> skrev i en meddelelse

> jeg har selv haft 6(!) maxtor diske der har været defekte.
> SDG Microscan? eller sådan noget er importør.

Santech Micro Group?

--
Esben

Fra : KvikZilVeR

Dato : 20-09-02 16:57

> Santech Micro Group?

lyder rigtigt nok :)

Fra : Kim

Dato : 22-09-02 09:46

> [...]
>
> Er der en direkte importør man kan henvende sig hos eller skal jeg
> sende den direkte til Maxtor i Irland, med alt det bøvl det nu kan

Den danske importør er Santech Micro Group http://www.smg.dk/
Der står lidt om support her : http://www.smg.dk/support/leverandoer.htm

Mvh Kim

Fra : Anders Hertz

Dato : 23-09-02 07:51

On Sun, 22 Sep 2002 10:46:14 +0200, "Kim" <kim.b@REMOVEmail.dk> wrote:

>Den danske importør er Santech Micro Group http://www.smg.dk/
>Der står lidt om support her : http://www.smg.dk/support/leverandoer.htm

Har lige været i forbindelse med dem. De supportere ikke endusers. Så
det bliver nok en tur på det lokale postkontor det ender med.

Hvordan pakker man dem nemmest (ud over antistatisk pose, og ingen
"skumchips") ?
Passer en af PostDK's standard kasser eller skal man pakke den mere
ind i bølgepap ?

/Anders