MS Windows
briani 27239
et spg
Fra : test

Dato : 20-09-02 13:42

Jeg fandt lige denne gruppe, -så jeg prøver igen;

Hej NG, - jeg ved det måske ikke er den rigtige gruppe, - men er der nogen
der kender et stk software man kan mixe musik med? Jeg tænker lidt på en
dobbelt winamp-player..
Jeg håber nogen kan hjælp
På forhånd tak
/Test

Fra : Edmund

Dato : 20-09-02 14:04

test <test@test.dk> wrote:
> [...]
>
> Hej NG, - jeg ved det måske ikke er den rigtige gruppe, - men er der
> nogen der kender et stk software man kan mixe musik med? Jeg tænker

Du kan jo afspille med winamp og media player og så optage det.

--
Mvh Edmund

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-09-02 14:22

In dk.edb.system.ms-windows, test wrote:

>Jeg fandt lige denne gruppe, -så jeg prøver igen;

dk.kultur.musik er den rigtige gruppe, så ved du det til en anden
gang. Se i øvrigt på Usenet.dk: <http://usenet.dk/grupper.pl>.

>Hej NG, - jeg ved det måske ikke er den rigtige gruppe, - men er der nogen
>der kender et stk software man kan mixe musik med? Jeg tænker lidt på en
>dobbelt winamp-player..

Sæt Winamp til at benytte Direct Sound output-plugin'et og tillad det
så i øvrigt at køre flere instanser på én gang. Det skulle kunne gøre
det. Så åbner du bare Winamp to gange (eller hvor meget du nu har lyst
til). BMP Studio (det lyder som et tegneprogram) skulle vist også
kunne gøre det: <http://www.bpmstudio.com/>. Men det koster vist nok $
og Winamp er jo som bekendt gratis.

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-09-02 14:24

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

>...BMP Studio (det lyder som et tegneprogram)

Det er jo også klart, når jeg læser forkert ;)

--
Lars Stokholm