Switchbox til flere tastaturer
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 20-09-02 12:33

Hej,

Findes der en Switchbox, som gør det muligt at bruge flere tastaturer på én
computer, altså 1 PC -> 2 PS/2 for eksempel?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 20-09-02 13:01

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Findes der en Switchbox, som gør det muligt at bruge flere tastaturer på
én
> computer, altså 1 PC -> 2 PS/2 for eksempel?

Jeg ved ikke om der findes boxe, der er beregnet til kun tastatur, men
ellers kan du bruge en af den slags, der er beregnet til at sætte flere
computere til samme skærm/tastatur/mus. Den er ligeglad hvad vej "signalet"
går.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : o&u

Dato : 20-09-02 13:49

On Fri, 20 Sep 2002 13:32:50 +0200, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

>Hej,
>
>Findes der en Switchbox, som gør det muligt at bruge flere tastaturer på én
>computer, altså 1 PC -> 2 PS/2 for eksempel?

kig hos www.danbit.dk

Det modsatte findes (eet tastatur og skærm til flere pc'ere).

Så man må kunne forbinde modsat, af hvad hensigten er med sådan et
apparat. Det koster ca. 2000 kr.

mvh

John

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-09-02 15:19

On Fri, 20 Sep 2002 13:32:50 +0200, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

>Findes der en Switchbox, som gør det muligt at bruge flere tastaturer på én
>computer, altså 1 PC -> 2 PS/2 for eksempel?

Ja, men der er som regel også tilslutning til skærm & mus,
men det kan du blot undlade at tilslutte.

Se evt. www.edbpriser.dk under hardware / switchboxe.

Der findes også PS/2 keyboard splitboxe,
hvor omskiftningen sker automatisk.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : C8

Dato : 21-09-02 20:55

ellers prøv at bruge et USB keyboard...har da selv kørt med to mus og to
keyboards, på samme PC