Burde virke (tror jeg), men det gør det na~
Fra : Julius T. Madsen

Dato : 20-09-02 11:58

Ja...jeg har det her stykke kode:

<?
if(!empty($_POST['kode']) && $_POST['kode'] == "test") {
include("../sys/sql.php");
require("check.php");
mysql_query("DELETE FROM ht_ting WHERE `ejer` = '$sletnavn'");
mysql_query("DELETE FROM ht_ting WHERE `rum` = '$sletnavn");
echo "Tingene er nu slettet";
} else {
?>
<center>
<FORM METHOD=POST ACTION=<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>>
Brugernavn:<BR>
<INPUT TYPE=text NAME=sletnavn><BR><BR>
Kodeord:<BR>
<INPUT TYPE=password NAME=kode><BR><BR>
<INPUT TYPE=submit VALUE="Slet ting">
</form>
</center>
<?
}
?>

som gerne skulle slette alt fra "ht_ting" hvor brugernavnet =
$sletnavn - det med koden er bare en ekstra
sikkerhedsforanstaltning! Men det virker bare NADA - hvis jeg går
ind i databasen og skriver min forespørgsel så funker det helt
fint, men ligeså snart jeg blander det med min form så gider det
sgu ik funke! Den hopper bare tilbage til forsiden når jeg har
udfyldt felterne og trykker på "Slet ting"... lidt strange hvis
jeg selv skal sige det, så håber sørme der er en/flere der kan
hjælpe!?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dennis Hansen

Dato : 20-09-02 16:30

Julius T. Madsen wrote:

> Ja...jeg har det her stykke kode:
[ Cut kode ]

> som gerne skulle slette alt fra "ht_ting" hvor brugernavnet =
> $sletnavn - det med koden er bare en ekstra

Har du prøvet at printe indholdet af $sletnavn ud på skærmen,
måske du skal bruge $_POST['sletnavn'] i stedet ?

Mvh
Dennis

Fra : Julius T. Madsen

Dato : 20-09-02 18:40

> Har du prøvet at printe indholdet af $sletnavn ud på skærmen,
> måske du skal bruge $_POST['sletnavn'] i stedet ?
Begge dine foreslag er nu taget i brug, men det virker stadig
ikke!? og den printer det på skærmen som jeg gerne vil se!