Epox EP-8K7A+ med Athlon Thoroughbred 2200~
Fra : Bean

Dato : 20-09-02 11:21

Kan mit bundkort æde den ? Har kigget på Epox hjemmeside og der står bare
den understøtter
Athlon, så mon ikke den kan ? Nogen der ved det eller har prøvet det?
--
PA

Fra : david

Dato : 20-09-02 17:45

Har du prøvet at checke http://www.hardinfo.dk.
--
David

Fra : Taba

Dato : 20-09-02 23:17

prøv inde på alt.comp.periphs.mainboard.epox eller bare skriv epox i OE i
din NG server, det er den eneste NG omhanlende EPoX) der ved de det bedre
(det er en engelsk NG)

--
/Taba
Fjern "REMOVE" for at svare direkte

Fra : Bean

Dato : 21-09-02 14:16

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> prøv inde på alt.comp.periphs.mainboard.epox eller bare skriv epox i OE i
> din NG server, det er den eneste NG omhanlende EPoX) der ved de det bedre
> (det er en engelsk NG)

Takker. Vidste ikke de havde en nyhedsgruppe. Men til dem som er
interesseret, så
kan et Epox 8K7A+ rev.1.1 med nyeste BIOS godt køre en XP2200+.
--
PA