Acces=>MySQL
Fra : Nano**

Dato : 20-09-02 10:51

jeg har en hjemmeside, der bruger ASP og accessdatabase. Problemet er at det
webhotel jeg lige har bestilt ikke støtter Access, men MySQL.

Kan jeg let konvertere Access til MySQL? siden er ikke så stor da jeg lige
er startet på den (25 sider)

Hvordan gør jeg det, kender intet til mysql?
har nogle newbie links?

Nano

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 20-09-02 11:01

"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har en hjemmeside, der bruger ASP og accessdatabase. Problemet er at
det
> webhotel jeg lige har bestilt ikke støtter Access, men MySQL.

Er du sikker på at dit nye webhotel understøtter ASP ?
(Når de understøtter MySQL men ikke Access, kører de sikkert unix på
webserveren og ikke Windows)

mvh

Ole

Fra : Morten Dall

Dato : 20-09-02 20:16

"Ole Kirkholt" <ole@kirkholt.com> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at dit nye webhotel understøtter ASP ?
> (Når de understøtter MySQL men ikke Access, kører de sikkert unix på
> webserveren og ikke Windows)

Hej Ole bare fordi en server kør unix er det ikke ens betydning med at den
ikke kan køre ASP, der findes ASP muduler til feks Apatci

mvh Morten

Fra : Beelze

Dato : 22-09-02 05:52

Morten Dall wrote:

> [...]
>>

> Hej Ole bare fordi en server kør unix er det ikke ens betydning med at den
> ikke kan køre ASP, der findes ASP muduler til feks Apatci

hehe... Slap nu af...
Er Apatci forresten en klon til Apache?

Fra : Morten Dall

Dato : 22-09-02 13:04

"Beelze" <johnni@nordata.dk> skrev i en meddelelse

> hehe... Slap nu af...
> Er Apatci forresten en klon til Apache?

hvorfor skal jeg slappe af, jeg er da helt afslappet, det var da bare
oplysning, for jeg har nemlig noget ASP liggende på en unix server ude i
byen, så der findes hoteller der kan det.

og jeg undskylder at jeg ikke lige kunne stave til Apache

mvh Morten

Fra : Nano**

Dato : 22-09-02 15:47

> [...]
> >
> Er du sikker på at dit nye webhotel understøtter ASP ?
> (Når de understøtter MySQL men ikke Access, kører de sikkert unix på

Har lige fået svar fra dem ,det er helt sikkert at de ikke støtter Access

Kan jeg let konvertere Access til MySQL? siden er ikke så stor da jeg lige
er startet på den (25 sider)

Hvordan gør jeg det, kender intet til mysql?
har i nogle newbie links?

Fra : WebLock

Dato : 22-09-02 16:47

> Kan jeg let konvertere Access til MySQL? siden er ikke så stor da jeg lige
> er startet på den (25 sider)
>
> Hvordan gør jeg det, kender intet til mysql?
> har i nogle newbie links?

Prøv evt. dette proggy - har ikke selv prøvet det, men de linkede til det
inden fra mysql, så mon ikke det virker nogen lunde.

http://www.convert-in.com/acc2sql.htm

Webber