Billedkunstner/maleri søges
Fra : Lone

Dato : 20-09-02 09:23

Hej alle I kunstinteresserede.

Nu ved jeg snart ikke længere hvor jeg skal søge. Så nu kommer jeg her med
min forespørgsel, og håber den giver resultat...

Jeg leder efter et bestemt billede af Per Dahl. Vi havde det i min barndom
og da mine forældre blev skilt røg det på loppemarked(GYYYS...). Jeg havde
en alder hvor kunstinteressen bestemt ikke var til stede, men det er den nu
og så vil jeg bare så gerne finde det billede.

Jeg er ret sikker på at det hedder "Når jeg tænker på lille Alvilda" (eller
Elvira). Jeg har set to andre billeder af Per Dahl, titel kunne jeg desværre
ikke få oplyst, men det var i fuldstændig samme stil.

Håber nogle kender til billedet eller ved en meere præcis søgning, som vil
give resultat.

KH Lone.