Mandrake 8.2 hvordan startes min adsl forb~
Fra : Ham Sjel

Dato : 20-09-02 09:04

jeg har adsl hos tdc og kan godt komme på nettet manuelt men hvordan sætter
jeg den til at starte pr auto?
mvh
Allan

Fra : Lars Wiberg

Dato : 20-09-02 12:12

Ham Sjel wrote:
> jeg har adsl hos tdc og kan godt komme på nettet manuelt men hvordan
> sætter jeg den til at starte pr auto?

Hvad mener du når du siger 'manuelt'? TDC ADSL kører som en almindelig LAN
forbindelse. Hvis netkortet ellers er konfigureret, så kører det derud af.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 20-09-02 15:09

Lars Wiberg wrote:

> Hvad mener du når du siger 'manuelt'? TDC ADSL kører som en almindelig LAN
> forbindelse. Hvis netkortet ellers er konfigureret, så kører det derud af.

Er der ikke nogle af TDC's ældre produkter, der kører forskellige
PPP-løsninger?

/Rasmus

[ Cancel Cancelled ]
- Pine

Fra : Lars Wiberg

Dato : 20-09-02 15:22

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> Er der ikke nogle af TDC's ældre produkter, der kører forskellige
> PPP-løsninger?

Der er selvfølgelig de ATM løsninger de forpestede danskerne med i starten.
Det kan selvfølgelig være den type han sidder med.