Golden Retriver hvalpe
Fra : Borggren

Dato : 20-09-02 07:46

Hej
Er der nogen steder man kan finde billeder af G. R. hvalpe. Hvor store skal
de være når de er 8 uger (vægt), og hvornår må man bruge loppemiddel.
Mvh
Kim

Fra : Pia J

Dato : 20-09-02 07:57

Jeg vil skyde på, din hvalp som 8 ugers skal veje mellem 6-9 kg alt efter om
det er han eller tæve, største eller mindste i kuldet.

Loppekur skal den naturligvis have, hvis den HAR lopper, forebyggende giver
man dem en gang om måneden en pille eller et dryp i nakken fra ca. marts til
oktober. Om vinteren er der ikke så stor sandsynlighed for at få lopper.

:Pia

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 20-09-02 12:37

Hej
Der findes masser af billeder på
www.goldenretriever.dk
se under "galleri"
Hilsen Vibeke

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-09-02 15:59

"Borggren" <borggren@oncable.dk> writes:

> Er der nogen steder man kan finde billeder af G. R. hvalpe.

Prøv Googles image search.

/Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 20-09-02 16:23

Ja, Google havde jeg også tænkt på, men jeg synes der er for mange af
billederne der er billeder af figurer og tegninger af Goldens. Der er ikke
så mange "rigtige" billeder af Goldens.
Vibeke