Registrering af bannervisning...
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-02-01 20:08

Hej

Da jeg har på fornemmelsen, at vores bannerbureau snyder os for nogle
visninger, vil jeg i mySQL lave en tæller.

Jeg skal have lavet det sådan, at der først tjekkes efter dato. Er det en ny
dato, laves en ny row, og der optælles herefter visninger.

Selve det med update osv. er ikke så stort et problemt. Det er det at tjekke
efter datoen og automatisk lave en ny række, jeg tror vil give mig lidt
problemer.

Mvh

Peter, eaid.dk

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~