Geforce4ti4200
Fra : BB

Dato : 19-09-02 23:14

Hejsa, jeg går og overvejer at købe et kort af ovenstående slags!

Hvilket mærke skal jeg gå efter?

Mvh. BB

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-09-02 00:03

BB skrev bl.a.:

> Hejsa, jeg går og overvejer at købe et kort af ovenstående slags!

Okay... Spørg hellere her news:dk.edb.hardware.grafikkort Der er derfor der
er en sådan gruppe

> Hvilket mærke skal jeg gå efter?

Tjae... jeg er nu godt tilfreds med mit Asus kort

--
Lars

Fra : Michael Døj

Dato : 20-09-02 13:46

> Hejsa, jeg går og overvejer at købe et kort af ovenstående slags!
>
> Hvilket mærke skal jeg gå efter?

Hej, jeg er også meget glad for mit ASUS (8450).
En god detalje er, at der både er udgang til TFT
(DV) og almindelig D-Sub, hvis du har/får en af hver.

Nvidiadriverne fungerer problemfrit med kortet.

Med venlig hilsen
Michaek Døj, Esbjerg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-09-02 07:10

"BB" <6x114130@tiscali.dk> wrote in message
> Hejsa, jeg går og overvejer at købe et kort af ovenstående slags!
> Hvilket mærke skal jeg gå efter?

dk.edb.hardware.grafikkort er det rette sted. Der er de ovenikøbet
eksperter.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen