Software til at programere Logitech trådlø~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-09-02 21:36

Hej

Mon man kan med software, omprogramere en modtager til en mus fra Logitech.
Til at kune bruges til en anden mus istedet?

Grunden er, at jeg måske nok udskifte min cordless mousemann wheel, som jeg
har købt sammen med tastaturet.. Mus og tastatur deler den samme modtager..

Hvis jeg nu skulle have den nye 700+ er fra logitech, for jeg jo en ny
modtager... For det første er det besværligt. Desuden kan jeg jo så ikke
bruge min gamle mus til noget... Så måske jeg kunne programere den nye
modtager, til at tage den gamle mus. og omvendt med modtageren til tastatur
og mus, til den nye mus?

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 19-09-02 21:38

"Bjarke Hansen" skrev:

> Mon man kan med software, omprogramere en
> modtager til en mus fra Logitech. Til at kune bruges
> til en anden mus istedet?

Blot tryk connect knapperne samtidig på hhv. mus og modtager i nogle
sekunder. Så har de modtager "accepteret" din nye mus.

Mvh, Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-09-02 21:50

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> wrote in message

> Blot tryk connect knapperne samtidig på hhv. mus og modtager i nogle
> sekunder. Så har de modtager "accepteret" din nye mus.

Hmm, det lyder jo lidt nemt, til at være sandt...

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 19-09-02 22:06

"Bjarke Hansen" skrev:
> Hmm, det lyder jo lidt nemt, til at være sandt...

Det er faktisk et rimeligt intelligent system som Logitech har lavet.

Der kan være op til 8 uafhængige sendere/modtagere indenfor samme
dækningsområde (ca. 15m). I det øjeblik du tilslutter en modtager til en
computer, så scanner den indenfor den næste halve times tid for mulige
tilhørende enheder (keyboards eller mus). Når den finder et keyboard eller
mus der er tændt, siger den haps - nu bruger jeg dig fremover...

Hvis du så senere kommer med et nyt keyboard eller en ny mus, så behøver du
blot - mens computeren er tændt at trykke connect på begge enheder (modtager
plus keyboard eller mus) for at den skifter over til at bruge den nye enhed
(og i samme ombæring glemmer alt om den gamle enhed).

Dette er faktisk smart i support sammenhæng. Blot medbring en ny mus, tryk
connect, og tag den gamle mus med retur for skift af batterier, rens af
kugle, eller hvad det måtte være.

Mvh, Lars