PCI-controller, - driverer - hvor blev de~
Fra : Michael [2800]

Dato : 19-09-02 20:51

En kammerat til mig har lige installeret windows 2000 og efterfølgende kunne
han ikke installere sit modem (internt) og opdage efter lang tids roden
rundt at der manglede drivere til PCI-controller'en, er der nogen af jer
der har oplevede det? Jeg har manglede mange driverer i min tid, men kan
ikke mindes at jeg nogen sinde har manglede driverer til PCI-controller'en.
Det skal lige siges at inden han installerede Win2K virkede computeren fint
(med Win2K).

Der er iøvrigt tale om et MSI KT3 333 bundkort

/md på vegne af Jens

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 19-09-02 23:18

> [...]
fint
> (med Win2K).
>
> Der er iøvrigt tale om et MSI KT3 333 bundkort

Uden at være sikker, kan det måske være bundkorts drivere der er tale om ?
Kig på bundkort producentens hjemmeside, eller på Chipset producentens
hjemmeside.

Andreas Jeppesen