netexpress 'ryger af'
Fra : Thomas Hygum

Dato : 19-09-02 20:06

Jeg kører netexpress med siemens modem uden router.

Når jeg logger på, går det fint og hurtigt, men efter kort tid, 'forsvinder'
forbindelsen. Der er ikon for at forbindelsen er der i systray, men internet
explorer kan ikke finde noget internet, og der er ingen trafik. Først efter
noget tid kommer det igen. Nogen gange ikke, så længe jeg venter.

Det er lidt som i gamle dage med telefonmodemmet, hvor det ind imellem
mistede forbindelsen, og skulle stå og 'negotiate' med serveren om at åbne
forbindelsen igen, selvom der hele vejen igennem var et forbindelsesikon.

Hvad kan jeg gøre?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-09-02 20:10

"Thomas Hygum" <hygum@tigerensrede.dk> wrote in message

> Hvad kan jeg gøre?

Har du tjekket Siemens modemmet, om SYNC lampen lyser rødt, eller blinker?

Fra : Thomas Hygum

Dato : 23-09-02 09:35

sync lampen lyser rødt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-09-02 14:30

> sync lampen lyser rødt

Så er der problemer på Linien. Kontakt kundeservice