Bios opgradering
Fra : Henning Poder Sørens~

Dato : 19-09-02 20:15

Hej står og skal til at opgrader min bios på min Soltek sl75kav ( F1) på
grund af ny cpu.
Jeg er ikke helt på det rene med hvordan jeg skal gøre og håber derfor på at
der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg har hentet biosen mangler bare en lille
beskrivelse af fremgangsmåden.
Håber der er nogle der kan hjælpe på forhånd tak!!!
_________________________________________ karsten Sørensen ICQ#:18763618
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314218763618
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/18763618

Fra : Madsen

Dato : 19-09-02 20:49

On Thu, 19 Sep 2002 21:14:46 +0200, "Henning Poder Sørensen"
<poder@mail.dk> wrote:

> [...]
>beskrivelse af fremgangsmåden.
>Håber der er nogle der kan hjælpe på forhånd tak!!!

Du finder faktisk en meget udførlig brugsanvisning samme
sted som du hentede BIOS opdateringen.

mvh Madsen

Fra : Leony

Dato : 20-09-02 09:55

"Madsen" <madsen@nomailportalen.no> skrev i en meddelelse

> Du finder faktisk en meget udførlig brugsanvisning samme
> sted som du hentede BIOS opdateringen.

Det er de utroligste ting man kan læse i manualen
Hvis du ikke gider rode med pdf, så kig her:
http://www.abios.com/soltek/soltek-bios.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/